Schoolbibliotheek

Openingstijden van De Schoolbieb:

De Schoolbieb is elke dag open van 8.30u tot 17.00u. Ouders van kinderen uit groep 1, 2 en 3 kunnen dan samen met hun kind boeken (max. 4) lenen. Het pasje kunt u vragen aan de groepsleerkracht van uw kind. Na de kerstvakantie gaan de kinderen van groep 3 (net als groep 4, 5 en 6) elke week op woensdag naar de Schoolbieb.

De kinderen uit groep 4, 5 en 6 lenen boeken op woensdag tussen 10.45u en 12.30u. Ze worden geholpen door ‘biebmoeders’. Ze mogen 2 boeken voor in de klas lenen en 3 voor thuis.
De kinderen uit groep 7 en 8 lenen zelfstandig boeken onder schooltijd. Zij mogen ook 2 boeken voor in de klas lenen en 3 voor thuis.

Boeken moeten na 3 weken weer worden ingeleverd. Elk kwartaal wordt gecontroleerd of alle boeken weer zijn ingeleverd. Als er boeken kwijtraken, moet er per boek €15,00 worden betaald.