Kinderen en team van de Wheemschool heten u welkom

Eén vertrouwde omgeving voor uw kind vanaf de kinderopvang tot het voortgezet onderwijs.

Kinderdagopvang, basisonderwijs en BSO. Alles onder één dak.

Toegewijd

met aandacht en liefde voor uw kind

Verbonden

verbonden met uw kind

Ontspannen

na inspanning ook tijd voor ontspanning

Wij zorgen voor uw kinderen

Namens de kinderen en teamleden heten wij u van harte welkom op de website van De  Wheemschool. Wij zijn een christelijke basisschool met als kernwaarden: toegewijd, verbonden en ontspannen. Op deze website staat belangrijke informatie over onze school. Iets niet gevonden? Aarzel dan niet en neem contact met ons op: we zijn een open school.

Aanmelding nieuwe kinderen

Een nieuwe periode breekt aan: Uw kind gaat naar de basisschool! U wilt het beste voor uw kind en zodoende ook de juiste school. In uw zoektocht doet u verschillende indrukken op. U bekijkt de website, leest de schoolgids, maar u vindt het ook prettig de school eens van dichtbij te bekijken. U bent van harte welkom om de sfeer op onze school te ervaren en nader kennis met ons te maken. U kunt ons telefonisch of via de email bereiken om een afspraak te maken.

Samenwerking

De Wheemschool is een Protestants Christelijke Basisschool. De school valt onder de verantwoordelijkheid van het bestuur van de Stichting Hervormde Scholen te Voorthuizen (SHS), die twee scholen onder haar hoede heeft: De Koningin Wilhelmina School en De Wheemschool. De scholen werken nauw samen. Er is een band met de Hervormde PKN Gemeente te Voorthuizen. Klik hier voor het laatste jaarverslag van de SHS.

Informatie voor ouders

Wij helpen u graag